Hlavním mottem letošního Měsíce biopotravin je „Kontrolní systém ekologického zemědělství – garance dodržování pravidel pro spotřebitele". Cílem kampaně je podpořit důvěru veřejnosti v ekologické zemědělství informováním o nezávislém kontrolním systému a garancí dodržování pravidel v ekologickém zemědělství. Veřejnost již díky několika informačním kampaním ví, co to jsou biopotraviny, nicméně zatím dostatečně nezná důvody, proč biopotraviny kupovat a je skeptická k dodržování pravidel a principů ekologického zemědělství.
Proto organizátoři kampaně, společnost Green marketing a komunikační agentura Outcomm, využijí sloganu „BIO – důvěřujte přírodě…a ona vám to vrátí" k ujištění spotřebitelů, že biopotravinám mohou důvěřovat.
Organizátoři již nyní vyzývají všechny podnikatelské i neziskové subjekty na trhu, aby začali na září připravovat své akce, které se stanou součástí kampaně. Hlavním komunikační platformu bude od července opět tvořit web www.mesicbiopotravin.cz.