KLASA se představí v nové kampani
Národní značka kvality KLASA má novou reklamní kampaň. Klade v ní důraz na kvalitu potravin a její dvojnásobnou kontrolu. Ústředním tématem nové kampaně se proto stala dvojice kontrolorů, kteří zkoumají kvalitu potravin se značkou KLASA.
To, že mimořádná kvalita potravin se značkou KLASA je skutečná a prověřená, ilustruje v nové kampani dvojice kontrolorů.
Potraviny se značkou KLASA totiž na rozdíl od ostatních potravin podléhají dvojnásobné kontrole. První kontrolou je již samotný proces žádosti o udělení značky KLASA, kde musí výrobce prokázat nadstandardní kvalitativní charakteristiku výrobku. Do jednoho roku pak jeho kvalitu prověřuje i Státní zemědělská a potravinářská inspekce ve spolupráci se Státní veterinární správou. Obě instituce opakují kontroly namátkově v provozu i v prodejnách.
Hlavní myšlenka „Dvojnásobná kontrola kvality potravin“ se bude v různých podobách prolínat celou kampaní. Tu spotřebitelé uvidí od května na billboardech, bigboardech a hypercubech v blízkosti velkých obchodních center, reklama bude umístěna rovněž v tisku, potraviny KLASA se představí i v regionech na Road Show a dalších propagačních akcích, jejichž součástí budou i soutěže pro spotřebitele.
Novou reklamu pro značku KLASA připravila agentura Mather. Kreativní koncept Rostislava Skřivánka fotografoval Rene Hallen a Radka Leitmeritz. Věrohodnost výsledné podoby byla konzultována s odborníky ze Státní veterinární správy.
Zdroj: SZIF
Zařazeno v Aktuality